Смак натурального продукту
Лінійка майонезів і соусів ТМ Гуляй-поле була представлена на ринку України на початку 2015 року. Цьому передувала кропітка робота команди професіоналів Компанії DELTA-FOOD, що є власницею бренду.
В розвитку бренду використано весь свій багаторічний досвід виробництва майонезів для різних національних і локальних торговельних мереж, проведено численні дегустації, досліджено регіональні вподобання і, нарешті, створено продукт, який максимально задовольняє запити споживачів.
Такий підхід лежить й у виробництві соняшникової олії, гірчиці та кукурудзяної палички. Саме тому ми з упевненістю можемо сказати, що наші продукти мають ретельно продуману рецептуру, яка ідеально підкреслить смак ваших страв. Завдяки високим стандартам та безперервному вдосконаленню технології виробництва, продукція Гуляй-поле входить до числа лідерів з якостi та смаку.
2009 рік – створення ТОВ «ТД «Дельта» (DELTA-FOOD): випуск на ринок продукції (майонез, гірчиця)
2012 рік – початок багаторічної плідної співпраці Компанії з найбільшою національною торгівельною мережею «АТБ-маркет»
2013 – початок розробки бренду Гуляй-поле
2014 рік – проведено модернізацію обладнання. Вихід на ринок лінійки майонезів під брендом Гуляй-поле
2016 рік – компанія ТОВ «ТД «Дельта» визнана переможцем Національної бізнес-премії «Private Label-2016. Кращий партнер року» в номінації «Справедлива ціна»
2018 рік – успішно пройдено сертифікацію виробництва продукції підприємства згідно з вимогами стандарту Halal (Халяль)