Компанія DELTA–FOOD презентує 4 соуси під брендом Гуляй-поле – Тартар на кальмар, Папрік на пікнік, Грибний видатний та Часниковий бувай здоровий. Ці яскраві новинки виділятимуться на полиці не лише назвами, але й пакованням – всі вони у фігурних дойпаках з верхнім штуцером!
Дизайн був розроблений агентством Fedoriv Agency, команда якого розробляла й пакування всієї лінійки майонезів та майонезних соусів компанії DELTA-FOOD під брендом Гуляй-поле. В розробці назв соусів натхненням став яскравий смак соусів, рецептура яких розроблялася командою технологів компанії DELTA-FOOD. Кожен з них містить свою легенду, яка розкриває споживачеві з чим пасуватиме саме цей соус.
Соус «Часниковий бувай здоровий»: «Дайте вгадаємо: зараз ви дивитеся на цей соус і міркуєте, куди б його додати? Та до картопельки ж. Якої? Та хоч вареної, хоч печеної, хоч смаженої, хоч фрі, хоч не фрі. А до пельменчиків, вареничків, смажених кабачків чи баклажанчиків – пальчики оближеш!»
Соус «Грибний видатний»: «У нас сусід є, за паспортом Вареник. І батько в нього Вареник, і дід. І діти Вареники. Чи варто й казати, яка в них улюблена страва? А до вареничків з картоплею обов’язкова програма – соус Грибний. Вареники це знають.»
Соус «Папрік на пікнік»: «От якби тепер були вибори найкращого соусу для пікніка, смажена курочка, ковбаски та стейк одностайно обрали б саме соус Папрік! Рушаєте на пікнік – беріть із собою Папрік!»
Соус «Тартар на кальмар»: «Ми знаємо, що власний досвід кращий за чужі поради, але якщо у вас є кальмар, то скуштуйте його з нашим соусом Тартар. Рибка теж підійде. Або інші морепродукти. Ну от скуштуйте, а потім розкажете».
Тож чекайте на полицях крамниць, смакуйте та надсилайте свої ідей щодо споживання з іншими стравами!
В перспективі – збільшення асортименту новими смаками: від улюбленого споживачами Сирного до яскравих та незвичних гостро-кисло-солодких з українськими ягодами!
Строк придатності кожного соусу: 120 діб (від 0 до 25 °С)