Простота форми і кольору в дизайні паковання кукурудзяних паличок Гуляй-поле

На сайті sostav.ua вийшла стаття про нову продукцію компанії DELTAFOOD кукурудзяну паличку. Повний матеріал можна переглянути за посиланням. В статті агентство «ВАРТО» –  розробник лаконічного і стильного дизайну паковання для кукурудзяних паличок ТМ “Гуляй-поле” розповідає про історію створення продукту.

“Перш ніж приступити до дизайну, ми традиційно максимально занурилися в проект: вивчили аудиторію, провівши опитування серед знайомих, які купують кукурудзяні палички.  І виявили цікавий інсайт, який врахували при розробці упаковки.  Споживачам важливо бачити саму паличку, вони визначають солодкість продукту по цукровому шару на ньому “- ділиться Анна Гавура, керівник відділу проектів агентства комунікацій “ВАРТО”.

Так, в дизайні упаковки з’явилося прозоре віконце вгорі.  ТМ “Гуляй-поле” вже відомий і улюблений бренд в категорії майонезів зі своїм Маскота – півником.  На старті проекту виникло питання – чи варто продовжувати використовувати в новій категорії продукту героя майонезной лінійки або створювати упаковку без прив’язки до існуючої лінійці.

“Разом з агентством шукали відповідь на це питання, оцінюючи все “за” і “проти”.  Командою було  опрацьовано обидва варіанти, і запропоновано нам декілька концепцій на вибір – з півнем і без.  В результаті ми вирішили продовжити історію з героєм, який вже полюбився споживачам.  Образ для упаковки кукурудзяної палички вийшов настільки яскравим і характерним, що ми створили і запустили лінійку стікерпаків для Viber та Telegram, “- розповідає Фатіма Тисячник, маркетинг директор DЕLTA-FOOD (ТМ” Гуляй-поле “).